Helgen..

Igår jobbade jag 9-17, sen bar det av mot personalfest på fyllebåten M/S Vindhem. Jag hade en riktigt trevlig kväll med trevliga arbetskamrater. Denna dag blev inte alls jobbig faktiskt, jag drack inte speciellt mycket igår så jag var körduglig i morse och kunde kränga på på jobbet =) 

Middag hos pappa idag vilket var trevligt, fick en ny parfym som han hade shoppat på båten. Min pappa är för söt, världens bästa faktiskt!

I morgon är det möte på jobbet och jag börjar kl 8.00 
Det är om man frågar mig OTROLIGT tidigt.. usch! Men som tur är så slutar jag kl 14 och då ska jag hem och ta det lugnt. Dock brukar jag alltid komma på en massa andra saker att göra och det slutar med att jag ändå inte är hemma förrän till kvällen. Nej, jag orkar verkligen inte mer.. kortdag i morgon och sen heldag på tisdag, jag längtar så efter att få göra något och komma iväg några dagar. Det behöver inte vara långt bort, men bara slippa tänka på allt här hemma.

Jag får väl packa ryggsäcken och sätta mig på ett tåg.. 

Give me a ticket out of here, please! 


God natt!

Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0