Frågor som jag snott av Sofia ;)

1. Fullständigt namn: Angelica Marie Elisabeth Martinsson
2. Ålder: 20
3. Vart bor du: Norrtälje 
4. Bor tillsammans med: sambo
5. Husdjur: Nej och jag planerar inga heller..
6. Färg på ditt hus: Rosa (Enligt en kollega, klitorisrosa :P)
7. När är du född: 14e September 1988
8. Klass: -
9. Vilket år tar du studenten: För några år sen..
10. Något jobb: Teletubbie
11. När ska du sova ikväll: För en timme sen ungefär
13. Duschat idag: Ja
14. Kramat någon idag: Ja =)
15. Pussat någon idag: Tro det eller ej!
16. Vad har du ätit idag: Makaroner till lunch, grillat hemma hos pappa till middag! 
17. Dagens kläder: Vit skjorta med PERFEKT passform med vacker brodyr med texten "EL GIGANTEN", till de valde jag ett par svarta finbyxor. Visst är det fantastiskt med valfrihet? =) 
18. Dagens smink: Enkelt, concealer, puder, solpuder och mascara. Saknade skuggan..
19. Dagens sötnos: Rasmus min systerson
20. Dagens roligaste: Diskussionen med Maria angående gårdagen.
21. Har du många vänner: Jag har några vänner som är riktigt bra, och fler till antalet som man inte träffar lika ofta.
22. Hur många har du kysst: Räknar folk sånt?
23. Vem kramade du senast: V
24. Hur många har du haft sex med: Det har nog bara jag något med att göra faktiskt =)
25. Hur många har varit otrogna med dig: Ingen vad jag vet
27. Har du pojk-/flickvän: Stadigt
28. Vem pratade du i telefon med senast? Pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån: Johanna på jobbet (MMS) Då hon skickade en snygg bild från igår då jag tog av mig skorna pga "klackvärk" :p

FAVORIT
31. Film: Oj, det finns så många! Twilight, 300, notebook, batman dark knight, pan´s labyrinth, 21, Felon... 
32. Låt: Det där ändras ju men jag diggar ju Volbeat något så grymt och "Soulweeper 2" är en favorit! 
33. Mat: Håller med föregående talare och säger gratäng, potatisgratäng. Annars gillar jag thai!
34. Dryck: Loka, rödvin, white russian, p2 och latte!
35. Färg: Röd, gul
37. Stad:  Jag är inte så världsvan tyvärr, men jag jobbar på det!
38. Land: This far, Thailand.
39. Ämne i skolan:Engelska. 
40. År: 2004 var saker ganska behagliga

SENASTE
41. Personen du tänkte på: Sofia! Tänkte att nästa vecka måste vi försöka ses!
42. Personen du kysste: V
43. Gången du spydde: Oj.. när jag var magsjuk nån gång.. på fyllan var det i höstas.
44. Gången du grät: Idag 
45. Pizzan du åt: Hawaii 
46. Gången du var i Göteborg: Det var när jag var 15 och åkte med en kompis och pappa+sambo
47. Gången du var i Stockholm: Igår
48. Gången du var full: Jag var onykter igår, jag var full förra fredagen. 
49. Gången du var hög: Never been there, never will! 
50. Personen som såg dig gråta: V. 

ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt: Svart
52. hund eller katt: Hund
53. Ute och festa eller hemma och mysa: Så länge det är rätt sällskap, hemmamys!
54. Tv-spel eller Dataspel: Ps3
55. Singel eller upptagen: busy
57. Lunarstorm, Helgon eller Playahead: Inget av det, facebook för hela slanten.
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad såklart.. man är väl inte desperat. Nu raggar jag ju inte då men.. om jag ska välja så får nog killarna komma till mig :P haha
59. Big Brother eller Paradise hotel: Oj.. lika sjuka program båda två! Och lika korkade människor var med!
60. Svart hår eller blont: Skalligt
61. Blåa ögon eller bruna: Bruna 
62. Choklad eller lakrits: Choklad, choklad, CHOKLAD. 
63. Göteborg eller Stockholm: Stockholm
64. Höger eller vänsterhänt: Höger
65. Coca Cola eller Fanta: Loka
66. Pizza eller kebab: Pizza
67. Randigt eller Prickigt: Prickigt
68. Älska eller älskas: Att älska någon och känna sig älskad av samma person. Utan båda sidorna blir det inget bra!
69. Leva eller dö: Leva...? Annars skulle man väl inte ödsla tid på detta utan skära halsen av sig i stället.
ANTAL
70. Personer du älskar: Hela familjen + kanske 2-3 till. 
71. Personer du hatar: Det finns ett par ovärdiga människor...
72. Personer som sagt, jag älskar dig; Inte vet jag.. det är väl ett antal
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars period: Ingen aning, men inte många.. 2 kanske? 
74. Glassar du ätit på en dag: Två skulle jag tro? 
75. Festivaler du ska på detta år: Ingen
76. Gånger du haft minnesluckor på? Haha.. och det ska man komma ihåg?  
77. Gånger du varit hög: Aldrig såklart. 
78. Personer du saknar just nu: Saknar mamma lite, och alltid pappa när jag tänker på honom. Annars, ingen!
79. Gånger ditt hjärta brustit: Nja, det bultar fortfarande..

VEM
80. Vill du kyssa nu? Heath ledger i levande tillstånd. 
81. Ska du träffa imorgon: Jobbiga kunder, alla kollegor.. ja.. :S
82. Sjöng du senast för: Mister Mary igår
83. Hade du senaste en msn konversation med?: Oj.. LÄNGE sen. Har inte ens installerat på min mac.
84. Spelade du tv-spel med senast: Mig själv, resistance 2! Döda, döda..
85. Vill du ta med på en romantisk resa just nu: V  
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Hmm.. låt mig säga att jag har potentiella alternativ där.. *drömmer* 
87. Förtjänar att dö: Lite överdrivet kanske..  
89. Ville du sova jämte med inatt: Heath. 

VAD
90. Gör dig glad: Överraskningar, komplimanger och skratt.
91. Gör dig ledsen: Sjukdomar och egoism, såna som inte tar hänsyn till andras känslor. 
92. Vad vill du helst göra nu: Bli trött.. och resa bort från skiten! 
93. Önskar du att du slapp göra: Jobba.
94. Vill du ha nu:semester, lycka och en ny bil. 
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Långt kvar, men objektiv, blixt och parfymen rock n´rose från Valentino.
96. Längtar du till: Lycka och värme
97. Tycker du om dina betyg: Behövde inte visa dom på anställningsintervjun.. det var väl bra kanske :P
98. Ångrar du i ditt liv: Smågrejer 
99. Är det bästa som hänt dig: Att ha en fantastisk pappa som alltid finns där och bryr sig. Han är perfekt. 
100. Hur mycket är klockan:00.57, jag börjar 08.00 i morgon :(((



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe det är mer, ja jag vet inte. Det var en överraskning för mig. Och nu verkar den bli helt verklig :P haha. Men jag avslöjar nog det senare idag :p



Inget speciellt ;)

2009-05-25 @ 08:27:06
URL: http://buumbi.blogg.se/
Postat av: Soof

Nej, det blev ingen utgång för mig! Jag skulle upp så tidigt på söndagen å hämta syrran från arlanda... :P



Ja, men jag kan både onsdag och torsdag.. så ring när du vet säkert då! Hade ni skoj på personalfesten? :P

2009-05-25 @ 13:23:45
URL: http://discipline.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0