Spotify

Bästa programet för musik! Det är ett fåtal artister och låtar som inte finns med men i det stora hela är det grymt. Tänk när det även kommer till iphone. Då är det bara att skaffa en FM-sändare så har man all världens musik i bilen, kommer bli perfekt! (När jag skaffat iphone 3g s då såklart).

Det var något snack om att det skulle vara bra om vi kunde köra spotify i morgon på midsommarfesten. En av killarna hade tydligen glömt sin dator hemma och undrade ifall vi kunde ta med min. Men nja.. jag vet inte.. det känns inte som någon bra kombination med min älskade dator för över 12000 (personalpris) och x antal fulla människor som står med groggen och ska byta låt. Nej, den får stanna hemma i tryggt förvar! =))


Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0