Peter Magnusson, Blomstertid

Jag har fan följt allt som den här mannen har gjort sen dom gjorde "Pass på". Det sändes på ztv för x antal år sedan och det var då han och David Hellenius gick runt på stan och körde med dold kamera. Jag har alltid fullkomligt älskat hans humor och hur han tolkar olika karaktärer, det är helt otroligt! =)

Eftersom jag jobbar mycket kvällar så är jag inte direkt bra på att följa serier och program. Men nu har jag kollat igenom alla avsnitt av tv4´s Blomstertid. Det är hiskeligt roligt på ett ironiskt och tragiskt sätt. Det bästa är hur bra han gör alla dessa personligheter och hur trovärdiga dom är!

Kolla in om ni inte gjort det!!


Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0