Milow - You don´t know

Snacka om att det smittar av sig. Läste på syrrans blogg att hon gillade den här låten. Så lyssnar man, en gammal låt är det ju- Och fastnar! Jag tycker den är helskön och ligger och lyssnar på den nu innan jag somnar =)
Jag hade dessutom lagt till den på min Spotify "Easy listening"-lista men nu har dom tagit bort alla låtar förutom Ayo Technology. Men youtube funkar ju, i värsta fall!

Usch, i morgon är det möte på jobbet kl 08, inte så farligt tänker ni.. Men jag slutar 20 =/ Jag avskyr 12h-pass och tycker att det är omänskligt, men jag får se fram emot att vara ledig på torsdag åtminstone, alltid något ;)

Nu ska jag stänga av datorn och försöka sova, undra om jag kommer att fortsätta ha konstiga drömmar. De senaste nätterna har jag drömt allt ifrån att ha varit gisslan hos en galen estländare som skulle skära halsen av mig (Dock klarade jag mig då en polis sköt honom precis när han skulle sticka in kniven) till miserabla och konstiga kärlekshistorier. Ja, fantasin sätter ju inga gränser!

I've noticed these are mysterious days
I look at it like a jigsaw puzzle and gaze




Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0