Midsommarafton på Fogdö

Hade den bästa midsommaraftonen någonsin igår. Den spenderades på Fogdö utanför Grisslehamn med trevliga människor, god mat och massor av skratt. Det brukar oftast inte bli något seriöst på midsommar så det var skönt att det blev det i år. Även om vissa människor kanske kunde skärpt till sig lite.. men så är det alltid!
Vi satt vid ett långbord, jag och Sara satt bredvid varandra. Efter förrätten så ska vi ut och röka en sväng.. och vilken tur! Då hör vi talas om någon snubbe som lagt en spya på bordet.. nä tänker vi. Det kan ju fan inte vara sant.
Men mycket riktigt, när vi kommer tillbaka ligger det en spya på bordet, vid Saras plats.. Vi bytte plats illa kvickt! Jag vet inte men, jag tycker inte att det hör hemma på en seriös midsommarfest med vuxna människor, efter FÖRrätten! Men börjar man supa kl 10 på morgonen utan stopp så.. ja då kanske man får skylla sig själv.

Hur som helst, hade riktigt kul och jag mår faktiskt ganska bra idag, det blev perfekt och lagom av allt igår! ;)

Lite bilder från dagen och kvällen:




Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0