Inget jobb idag..

Trodde det skulle vara lugnt att gå och jobba trots att jag fortfarande är sjuk. Men när jag vaknade i morse så mådde jag sämre igen. Jag har iofs inte varit sjuk i en vecka ens men.. det känns jobbigt att inte kunna jobba.  Hur som helst, idag har jag inte gjort ett dugg. Absolut ingenting. Hoppas bara på att jag kan bli frisk och kanske inte tycka att det är jättejobbigt att jobba i morgon. Nackdelen med att jobba när man är sjuk är ju att jag har så långa dagar. Hade man haft ett 8-timmars pass så hade man kanske kunnat utstå det lite bättre, men 9-20 när man har feber.. Ingen bra idé! 

Nu ska jag få i mig lite mat.. sen kanske en bra film i soffan =)


Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0