Hemkommen

Kom precis hem från kalaset. Hade en riktigt trevlig kväll med bror och hans familj. Det blir ju tyvärr inte så ofta så det var kul att hinna prata lite =)  Min syster gjorde två jättefina tårtor men eftersom att hon är så seg på att uppdatera sin tårtblogg (sorry sis) så kommer en annan bild, vår tårta. Som var oerhört fin, min syrra, hon KAN hon!! =)



Usch, jag känner mig fortfarande risig. Tänkte att äh, det är inga problem att jobba på måndag. Då är jag ju såklart frisk. Men det känns lite motigt nu att jobba fulldag direkt när jag känner mig sjuk fortfarande. Men det är bara att försöka så gott det går, det finns nog ändå ingen som kan jobba och det känns inget kul att lämna avdelningen tom. 

Nej, i morgon blir det jobb, om så i lugn takt.

Jag har ett litet dilemma. Jag är så himla sugen på att göra om lite här hemma. Prio ett är ju att göra i ordning sovrummet med en fin sängstomme och göra det fint och romantiskt. Det ska inte vara svart och dystert, jag vill ja mjuka färger, pasteller och vitt. Sen är det ju även vardagsrummet, hur tråkiga tapeter är det inte!? Väntrum kallar jag det.. (Bild kommer)

Ja allt ifrån tapeter till att bygga en inbyggnadsgarderob med skjutdörrar i hallen, byta ut den fula mosaiken i köket till ett fint kakel i stället.. det vill jag göra! Kanske kan köra någon form av mini makeover någon gång.. men just nu ser det ju inte så ljust ut tyvärr. 

Nej,  nu ska jag hoppa in i duschen.. 



Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0