Ah, sliten!

Oj vilka slitsamma dagar det har varit, men som jag skrev igår; väldigt intressanta! I morgon är jag ledig, vet inte riktigt vad man kan hitta på. Ingenting kanske! Sen hoppar jag på mitt mardröms-schema som jag har varannan vecka, 6 dagar i rad på el giganten är inte kul! Blä! 
Jag är iofs nyutbildad och fräsch från kursen så det ska väl gå bra ;)


Jag tror jag har lekt färdigt med min telefon nu.. känns lite tråkigt att inte ha Sony er. även om jag verkligen tycker att dom är skit och bara går sönder, iaf om man ser baksidan av försäljningen. Nokia är bättre och faktiskt roligare.. men men, telefonen är lite för maskulin för mig. ;)

I väntan på iphone, i väntan på iphone....




Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0