Semesterstart + American car show

Igår var vi på en av årets happenings här hemma. American car show, jag är inte så intresserad men följde med ett tag ändå. Det roliga är att när man går med pappa och kollar så märker man att vi inte riktigt är intresserade av samma bilar. Han kollar på riktigt gamla, cab eller vanliga.. såna med mycket krom och gärna gula, turkosa eller kanske rosa.. Jag fastnar när jag ser någon schyst ny Mustang eller Porsche.. fanns faktiskt ett par bilar jag skulle kunna tänka mig ;) Dock ingen Audi R8, men jag ska bara se till att gifta mig rikt sen blir det en sån ;)

Såna här gillar min far...


Såna här gillar jag ;)




Kommentarer
Postat av: diana

Då kan vi ta och köpa en mustang tillsammans ;)

2009-07-13 @ 09:15:36
URL: http://thunberg.blogg.se/
Postat av: Kim

Jag vill ha en stor fet amerikanare :p

2009-07-14 @ 12:41:24
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0