Önskelista

Haha, för ett tag sen så tänkte jag att jag skulle skriva en lista på saker som jag önskade mig. Folk frågar alltid när det börjar närma sig och då har man inte en aning.. men jag har kommit på några (jäättemånga) saker! Däremot är det ju mycket dyra saker man vill ha. Men är det inte en ÖNSKElista så säg :P Folk får väl köpa parmesanrivaren eller köksredskap! ;) Tänkte bara visa den listan som jag har fått ihop nu, det är en del! ;)

Önskelista

 

*Global kockkniv

*Nikon 70-300 objektiv, el giganten

*SB600 blixt till Nikon, el giganten

*Liten hårddisk till datorn, ca 250 gb (portabel)

*Malm, hög vit byrå från IKEA

*Överkast i beige/grön.. tjock kvalitet

*Bok om systemkamera-fotografering, helst för Nikon. Ny, ej tryckt på 1900-talet

*Stor grön växt för golvplacering

*Pastatallrikar

*Pastaslev med parmesanrivare

*Apple´s mighty mouse trådlös

*Clarins Beauty flash balm

*Pjätteryd tavla med Zebramotiv, ikea

*Pjätteryd tavla med allé-motiv i dimma, ikea

*Svart ryamatta till vardagsrummet

*Textur, vit golvlampa, ikea

*Bonde sideboard i vitt, ikea

*Imfors, vitt runt soffbord. 799 :- ikea

*Hemnes avlastningsbord/sängbord i vitt. 399:- st, ikea

*Hemnes, vit byrå med 8 lådor. 2295:- ikea

*Valentino parfym "Rock n´ rose" Kicks? 439:- www.parfym.se

*Donna karan beige/brun väska

*Potatispress

*Global bestickset, 1095:- bagaren och kocken.se

*Global salladsbestick, 495:- bagaren och kocken.se

*Espressobönor av finare sort.

*2-pack Filippa K kaffemuggar. Ca 250:- Rörstrand

*Porsche grönsaks/allkniv, Bagaren och kocken.se 740:-

*Bron Coucke Deco Girlang Girlangskärare 169:- bagaren och kocken.se

*Epilator från Braun, den nya eller XP7781

*Make up store pincett

*Vispskålar/serveringsskålar i melamin/glas/stål

*Köksredskap, ej plast

*Mellanstor kastrull, 3 liter. Blank





Kommentarer
Postat av: Emelie

Jäklar vilken lista.

Folk frågar mig hela tiden vad jag önskar mig när jag fyller år.. Kommer knappt på något :P haha.

2009-07-22 @ 23:14:04
URL: http://buumbi.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0