Kvavt, soldis och moln

Ja det är ju kul väder iaf!! :/ 

Idag har jag lämnat in objektivet och testat med ett annat för att vara säker på att det inte är kameran det är fel på också. Känns skönt att få ett nytt objektiv.. även om det är ett enkelt objektiv så ger det mig fina bilder =)
Nu ska jag göra mig i ordning, slå in paket.. och sen bär det av till 10-års kalas hos syrran. Lilla, lilla Rasmus fyller år idag. Tänk att det var 10 år sen jag gick och drog vagnen stolt?! Helt otroligt..


Just det, dom här blev det idag med. O.P.I-nagellack..  =)))




Kommentarer
Postat av: Kim

Då är jag med! :) Min mamma har en d40 och en d90. :p Du vet att din header är försvunnen va?

2009-07-30 @ 19:14:04
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0