Höstdepression

Är det vad som händer nu?! Det känns inte som att något är kul just nu. För det första har det inte varit fint väder sen jag och V var på stranden utanför Grisslehamn, det var lördagen för snart 2 veckor sen. Innan det var det också många dåliga dagar och jag är så less! Tanken var att dra till utlandet och fan vad surt det känns att det inte blev så!!!
Nu kan jag sitta på kvällarna och känna hur magen drar ihop sig och jag känner mig nervös/stressad. Jag antar att jag är rejält uttråkad samtidigt som att komma tillbaka till jobbet skulle kunna jämföras med döden. (No offence El giganten)

Nej, jag vet inte.. jag måste rycka upp mig. Kan det inte hända något kul? Åtminstone vara sol så jag kan steka ordentligt en dag iaf?!


Förut= sol i 10 min

Kommentarer
Postat av: Kim

Vilket elgiganten jobbar du på?

2009-07-29 @ 20:16:03
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0