Hej världen!

Idag har jag inte mått särskilt bra, blev risig i söndags men det kändes ändå helt okej. Däremot igår på jobbet så var det riktigt jobbigt hela dagen, jag kan säga att det var första gången sen jag började där som jag riktigt längtade efter att få gå hem! Känner mig något piggare ikväll (nu är det natt va?) än vad jag gjorde igår, nu känns det mer som snörvel och huvudvärk!

Syrran kom förbi ikväll efter jobbet och lämnade mollipect mot hostan, som för övrigt blivit bättre sen igår den med. Vilken hjälte va som gör hembesök till dom sjuka!

Min käre mor dock, är väldigt orolig för mig och sa imorse när jag ringe "AHA, och hur mår DU då?!" nja, det är väl sådär säger jag. "Aha, svininfluensa!!" Men herregud tänker jag, jag är bara förkyld mamma!
"Var alert bara för att det kan gå riktigt fort, det har det gjort för dom som blivit dåliga!" Hmm.. okej, tack för att du lugnar mig genom att påstå att jag har faktiskt en ganska stor risk att dö, med min astma och allt! :P Nä, ALL respekt för svininfluensan och om det är det jag har så visst, men så länge jag inte kryper till akuten så kallar jag nog detta en förkylning, och den går nog över snart =)

För övrigt har dagen varit förbaskat vacker, igår kväll när jag kom ut från jobbet möttes jag av bitande kyla och frost! Jag kan säga att jag nästan var glad för att få skrapa bilen! Dock tråkigt att jag spenderat dagen som ett lik i soffan, lekt med min iphone alldeles för mycket.. Och den kommer jag att kunna använda på heltid den 8e, då mitt nummer porteras över från 3! Great! V tog ju faktiskt den första jag köpte, eller.. det kan ha vart jag som sa skaaaa du inte då?! Ska du inte? Och så blev det, så nu har vi en varsin =)

Dags att sova?







Kommentarer
Postat av: måns erkers

Äntigen en kille som bloggar!

Läs min ganska svårkategoriserade blogg som ändå innehåller samma som alla andra! En 18årig killes liv med flickvän, kompisar, fester och andra saker som t.ex MTV jobb!

2009-12-03 @ 07:40:54
URL: http://erkers.blogg.se/
Postat av: Caroline

okej, tack för hjälpen! :)

2009-12-03 @ 21:05:20
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0