Skinnstövlar, höööga skinnstövlar

Jag är på jakt efter ännu ett par perfekta skinnstövlar, men kraven är många! T ex får inte sulan stå ut så mycket så att det ser ut som att man står på en tallrik! :P De måste även vara så pass höga att de slutar precis under/över knäna, annars funkar det inte för mig! Jag tycker det är snyggt med boots, skoletter och höga stövlar. Men mellanhöga stövlar som slutar i mitten på smalbenet har jag rätt svårt för, iaf om de ska sitta på mig själv =)

Har hittat några potentiella:

12499-b.jpg

 

Vagabond 1400kr

 

 

Vagabond 1400kr 


 

6560-b.jpg

Friis&Company 1300kr


 

6805-b.jpg

Esprit 1400kr


 

7054-b.jpg

Rules by Mary 1600kr



 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kim

Vart kladdkakan bra då?

2009-08-27 @ 11:06:47
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0