Lassemajas detektivbyrå

Var iväg på kvällen och hyrde en film med Rasmus, pappa kom och hälsade på en stund och då stannade Tuva hemma, även Lukas som hade fått "migrän". Det är så synd om honom, han lade sig i sin säng och mådde riktigt dåligt, sen fick jag iaf ut honom till soffan och oss, han sov som en stock efter 10 min och en ipren. 

Så 66% av barnen sover, den som ännu ej gör det är Rasmus, den äldsta. Han har svårt för att somna och man måste sitta uppe när han somnar. Jag kan verkligen känna igen det, jag brukade få panik ända tills jag var 13-14 för att mamma skulle gå och lägga sig vid 21-22-tiden. Tanken på ett mörkt, tyst och öde hus kunde INTE få mig att somna. 

Jag har ju iaf sovmorgon efter jag har lämnat dom på dagis och skola så jag kan snällt sitta här och fibbla vid datorn. Snart kommer V från sin match också.. =)


Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0